تجهیز باشگاه بدنسازی با برترین برندهای دنیا

تجهیز باشگاه بدنسازی با برترین برندهای دنیا

تجهیز باشگاه بدنسازی با برترین برندهای دنیا

تجهیز باشگاه بدنسازی با برترین برندهای دنیا

ما در آکا فیتنس همواره در پی بهترین و برترین برندهای تجهیزات باشگاهی و بدنسازی بوده ایم. آکا فیتنس با مجموعه ای از کامل ترین خدمات ، از مشاوره و طراحی تا تجهیز باشگاه بدنسازی و مجموعه ورزشی در خدمت شماست. کافیست با ما در ارتباط باشید و از مشاوره طراحی و خرید تجهیزات ورزشی و بدنسازی اعم از تجهیزات باشگاهی و تجهیزات ورزش‌های گروهی تا محصولات ورزشی حرفه ای خانگی به سهولت بهره مند شوید.

یکی از نقاط قوت هر باشگاه تجهیزات ورزشی و بدنسازی مورد استفاده در آن باشگاه ورزشی می باشد از همین رو تجهیز باشگاه بدنسازی با برندهای معتبری چون هویست Hoist و پریکور Precor و پالس Pulse ارزش افزوده بسیاری برای باشگاه ورزشی شما به همراه خواهد داشت. همانگونه که معتبرترین باشگاه های بدنسازی و ورزشی جهان و ایران برندهای معتبر هویست و پریکور و پالس و خدمات برتر آکا به عنوان نماینده انحصاری این برندها را انتخاب نموده اند.

آکافیتنس مفتخر است طی ۲۰ سال فعالیت مستمر ، همواره پیشرو در ارائه فناوری های روز دنیا در حوزه ورزش به ویژه بدنسازی و فیتنس باشد و برندهای تخصصی مایزون MYZONE و مایکروگیت Microgate و فلکس Fle-xx و اَب Abs Company و فرست دگری First Degree و میها بادی Miha Body از پیشتازان فناوری ورزشی در حوزه خود هستند که توسط گروه ورزشی آکا در ایران عرضه می شوند.

اشتراک گذاری پست