تجهیز باشگاه بدنسازی با برترین برندهای دنیا

تجهیز باشگاه بدنسازی با برترین برندهای دنیا

تجهیز باشگاه بدنسازی با برترین برندهای دنیا

ما در آکا فیتنس همواره در پی بهترین و برترین برندهای تجهیزات باشگاهی و بدنسازی بوده ایم. آکا فیتنس با مجموعه ای از کامل ترین خدمات ، از مشاوره و طراحی تا تجهیز باشگاه بدنسازی و مجموعه ورزشی در خدمت شماست. کافیست با ما در ارتباط باشید و از مشاوره طراحی و خرید تجهیزات ورزشی و بدنسازی اعم از تجهیزات باشگاهی و تجهیزات ورزش‌های گروهی تا محصولات ورزشی حرفه ای خانگی به سهولت بهره مند شوید.

یکی از نقاط قوت هر باشگاه تجهیزات ورزشی و بدنسازی مورد استفاده در آن باشگاه ورزشی می باشد از همین رو تجهیز باشگاه بدنسازی با برندهای معتبری چون هویست Hoist و پریکور Precor و پالس Pulse ارزش افزوده بسیاری برای باشگاه ورزشی شما به همراه خواهد داشت. همانگونه که معتبرترین باشگاه های بدنسازی و ورزشی جهان و ایران برندهای معتبر هویست و پریکور و پالس و خدمات برتر آکا به عنوان نماینده انحصاری این برندها را انتخاب نموده اند.

آکافیتنس مفتخر است طی ۲۰ سال فعالیت مستمر ، همواره پیشرو در ارائه فناوری های روز دنیا در حوزه ورزش به ویژه بدنسازی و فیتنس باشد و برندهای تخصصی مایزون MYZONE و مایکروگیت Microgate و فلکس Fle-xx و اَب Abs Company و فرست دگری First Degree و میها بادی Miha Body از پیشتازان فناوری ورزشی در حوزه خود هستند که توسط گروه ورزشی آکا در ایران عرضه می شوند.

اشتراک گذاری پست